tisdag 26 april 2011

Rivning & dambesök x2

Mer bilder från rivningen..... inte så spännande för varken er, mig eller snickarna.
Ganska tråkigt arbete. Men en del trevliga saker händer. Det finns inget ont som inte har något gott med sig. Proven blev inställda liksom min fjällresa, men mitt sällskap Inger Johanne kom hit i stället. Kul med besök :) trångt, japp !!! Jag sover hemma hos mamma & Anders på nätterna då det inte ryms fler än en person och nio hundar i lägenheten.  I kväll kommer dambesök nr 2 med "husse" Einar. Det är Jäger som är den stora tilldragelsen ;).

Min favoritmat från Norge, rå Salmalax
 Anders har gett sig på köksgolvet
 Grannen på besök
 Baksidan av huset som vi trodde skulle vara bättre
 Här går det undan, Anders har rivit bort trappan
 Tittut, snickardrängen Stig
 Katja tar allt hamrande och sågande med ro
Tazy <3

1 kommentar:

  1. jåg elskar hunden katja so myket
    kan jåg få honnom:::

    SvaraRadera