lördag 14 maj 2011

Syskonlek

Idag har vi haft besök av Hedlund med "bröder" och husse.
Det går troll i mitt fotograferande när jag ska fota Hedlund. Här kommer de bilder som hanns med innan batteriet la av... och nu hittar jag inte batteri laddaren. Grrr

Hedlund & Tazy
Det är tre månader sen de sågs sist.
Lite spänt i början med raggarna resta, men lite "Följajohn" lek gjorde susen.

 Tazy försöker dominera
Hedlund -det blir vi två om.

Är så glad över att Hedlund fått ett sånt bra hem. Husse Per är mycket stolt och nöjd över sin nya hund.

Något partisk måste jag få vara...
Två väldigt fina setter valpar. Om dom nu enligt andra inte är så fina, kan jag säga. Den här mentaliteten räcker länge.
Där slår vi nog många på fingrarna.







Stolt uppfödare av kommande storjägare ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar