tisdag 23 november 2010

Väntar på....

Vi har det bra :)
Just nu väntar vi på att maten ska smälta.
Har haft en hund med magomvridning, det var inte kul.
Under tiden ligger Speedy & jag å ser på småfåglarna som äntligen upptäckt fläsksvålarna som hänger i äppelträdet.

Speedy har inte sett Rådjursgeten som går och betar på framsidan av huset.
Ganska underligt att de vill gå här på gården då de mycket väl vet att det bor galna hundar i huset.
De kanske har insett att pointer är lite intresserade av hårvilt.
När jag ser på dessa vackra Rådjur är det med dubbla känslor jag tänker att det är det godaste man kan äta.
Tror faktiskt inte jag skulle klara att skjuta ett Rådjur, då ska jag vara riktigt hungrig.....
Nu finns det både Älg & Gris i frysen och ett Lamm beställt, så Rådjuren får väl beta vidare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar