torsdag 25 november 2010

Litt tå vardera

Kallt är det och småsnöar!

Pratade med vad jag kallar trollgubben i går. Jo då han såg vad det var för fel på hundarna, de hade en virus och vatten i lungorna allihop. Ja inte vet jag?? Han är erkänt duktig och jag har haft kontakt med honom tidigare när hundar varit borta. Han kan säga var de är och när de kommer hem eller man hittar de. Nu vet jag bara historier med lyckliga slut. Jag är sån som vill tro på att det finns folk med andra gåvor än oss vanliga. Summa sumarum, hundarna ska ha två sorters droppar tre gånger om dagen. SÅ ska jag se en förbättring på tre dagar!!!!
Dropparna beställdes direkt på nätet och jag hoppas de kommer senast i morgon.

Mina fyrbenta får nöja sig med koppelpromenader tillsvidare, då det blivit sämre, kanske av linkörningen.
Himla tråkigt, nu när det snöar och skidföret bara blir bättre och bättre.


Tog in valplådan i går, så inatt har Norma provlegat den ;)
Hoppas att hon Norma "kniper ihop" till den 1:a december,  har två jobbnätter som jag vill klara innan jag sen är ledig till den 7:e. Har ordnat med några backuper som jag hoppas ställer upp om det skulle behövas. Förväntar mig att Anna dyker upp och är med på födseln.

Nu till dagens göromål!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar